fredag, november 21, 2008

Nu kommer snön till Skåne


Jag och min älskade prins Max


I morse föll snön i Ängelholm. Äldste sonen blev överlycklig; "Snöbollskrig!" Han hann knappt äta utan cyklade till skolan redan halv 8. Jag försökte förklara att det krävs liiiite mer snö för det men han lyssnade inte på det örat..

Jag köpte Kusmi te igår och var så förväntansfull. Men vilken besvikelse! Det var inte gott alls..Prince Vladimir hette det men det var inte i min smak. Doftade mycket godare än det smakade. Jag kanske skulle valt någon mer fruktig smak? Har ni provat det? Men burken var ju fin så den får väl stå på hyllan som prydnad...

Då var det fredag igen och därmed städdag. Jag ska bara mysa lite framför datorn först med en ljuvlig kopp kaffe. Det tar några timmar att städa av hela huset, men jag mår dåligt av oreda och tycker det är ganska skönt att sätta på en cd och gå runt och sjunga lite om jag bara får vara ensam hemma. Annars blir jag irriterad istället.

Ska åka ner i stan och köpa ostar till ikväll. Vi brukar ha ostbricka som fredagsmys. Mycket godare än godis!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad