torsdag, april 04, 2013

Solig dag

Idag kom temperaturen upp till 20 grader i trädgården där solen låg på. Helt underbar dag! Leopold har varit hemma med mig pga planeringsdag på förskolan.
Vi har haft en mysig dag ute och inne.

Jag mådde väldigt dåligt i fm med mycket ångest. Men Leopold har hjälpt mig med kramar och glada skratt. Han är en liten ängel ❤

Han har sovit på korttidsboendet i natt och Pelle hämtade hem honom med lastbil. Det var så spännande men det slutade lite panikartat. Han lyckades nämligen låsa in sig. Han tryckte på låsknappen då pappa skulle gå runt och hjälpa honom ut!

En halvtimme senare fick pappa upp låset genom sidorutan. Nycklarna satt i lastbilen och jag var så rädd. Men han förstod aldrig att han var inlåst utan bara skrattade.



Tänk så snabbt det kan hända!

Allt gick bra men jag var ganska skakis efteråt!

Stackars Loppe har inte somnat förrän vid 01.00 tre nätter i sträck. Han är jättetrött men kan inte slappna av. Det är så synd om honom... Och vi är väldigt trötta..

Ha det så bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad