måndag, mars 04, 2013

Svamp

Jaha nu har lillebror fått svamp på tungan också. Av penicillinet. Så nu kräks han av det. Hög feber igen och bara ligger och gråter/gnäller. Börjar gå mig på nerverna.

Hur mycket jag än älskar honom och lider med honom så känner jag mig irriterad och frustrerad.

Vill inte känna så men det är mänskligt.

Imorgon fyller jag 41 år. Inte blir det något firande nu... Fy vad allt är tråkigt och jobbigt.

Känner mig riktigt trött på livet idag...

På bilden ser ni mig och Louise. Jag saknar att åka iväg och fika och umgås med henne. Hon är inte bara min dotter utan även en av mina bästa vänner.
Jag är glad att jag fick henne i unga år. Vi har mycket gemensamt och jag är ung i sinnet så vi kan hitta på bus.

Jag vill bli frisk och glad igen. På onsdag ska Pelle vabba så att jag kan gå på ett skolmöte och besöka min läkare och terapeut. Det var längesedan och behövs verkligen.

Idag var det 12 grader i trädgården. Synd bara att jag bara hann sitta där i tio minuter innan Leopold behövde mig igen. Våren känns i luften!! ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad