måndag, mars 25, 2013

Snor, feber och kräk

Nu har en nu bacill intagit lille Loppe :(
1,5 vecka fick han vara frisk, man är tacksam för det lilla nu för tiden..

Vi ligger i soffan och slötittar på "Pettson och Findus" på en ny barnkanal vi får prova på. Leopold tittar faktiskt :)

Max har ont i halsen men inget stoppar honom från att åka skateboard ändå.

Så skönt att barnen har lov nu. Tycker bäst om när alla är hemma. Ser hur de slappnar av och mår bra.

Jättefint väder ute. Soligt och fint.

Idag är det mammas dödsdag. 29 år har passerat sedan hon försvann ifrån oss och fick frid från sin cancer. Saknar henne varje dag. Önskar att hon hade fått se mig växa upp och träffa sina fina barnbarn.

Var rädd om varandra! ❤

1 kommentar:

  1. Det är länge sedan jag har kommenterat här, men jag läser varje inlägg som du skriver.

    Tänkte höra om du har testat att plocka bort gluten och mjölkprodukter ur Leopolds diet? Alva har gjort stora framsteg sedan vi började med den dieten.

    Hon är mer intresserad av sin omgivning, slutade helt med sina repetitiva beteenden. Började prata med ord hon tidigare inte använt, frågar om allt. Storasyster Ofelia sa irriterat en dag till henne: Måste du prata hela tiden? -Jag tycker om att prata! kontrade Alva med.:-) Förändringen har varit helt otrolig!

    Du kan höra av dig till mig om du vill prova detta men har funderingar. anette@ofeliashus.com
    Det finns massor med bra substitut för vetemjöl och mjölk och Alva har vant sig och säger ofta, mamma tål jag detta? innan hon äter något nytt.

    Det finns barn med autism som inte har haft något språk och varit väldigt autistiska som har fått ett helt nytt liv av denna dieten.
    Forskningen säger att ca 70 % av autistiska barn blir hjälpta av detta.

    Oj, nu blev det mycket propaganda...det var inte meningen. Är bara så glad över Alvas förbättringar att jag ville dela med mig av detta. Kanske Leopold skulle må bättre också. <3

    Kram
    Anette

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad