torsdag, mars 14, 2013

Älskade barn

Louise, Max och Leopold! Ni är de viktigaste människorna i mitt liv. Jag är så glad att jag får vara er mamma. Jag är så stolt över er alla på olika sätt.

Louise-du är vuxen nu. Ibland känns det märkligt. Tiden gick för fort. Snart ska du flytta hemifrån och klara dig själv. Jag är inte orolig för dig. Du är den duktiga, ordentliga storasystern som alltid finns där för dina bröder. Och för mig.

Max- lille gubben. 198 cm lång är inte så litet längre.. Du har vuxit upp på många sätt. Du kämpar på och jag beundrar dig. Du har mycket att ge till den som kan ta emot på rätt sätt.

Leopold- älskade oskyldiga lilla barn. Du verkar vara lycklig med din tillvaro även om du inte kan berätta det. Du visar på ditt eget speciella sätt. Jag är stolt över att du är mitt barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad