lördag, maj 12, 2012

Jag virkar och virkar och...

Virkningsmaraton

Jag har hunnit med en del projekt nu. En babyfilt med mormorsrutor i vitt och grått, 160 mormorsrutor som ska bli sängöverkast och en sjal i blå toner.
Det kliar i fingrarna och jag måste hela tiden ha något i händerna som stressar av..
Till sängöverkastet

Väntar nu på garn från nätet till sammanfogning av 160 rutor.
Beige garn ska jag virka samman med de kritvita rutorna.
Hoppas att det kommer snart..

Finns inte så mycket att göra om dagarna.Ska vila mycket men det är svårt..
Försökte föra över foto från telefonen men det bara krånglar. Så ni får vänta att se hur babypläden blev.

Ha en trevlig lördag. Själv ska jag försöka komma hem ett par timmar.

Må så gott och var rädda om varandra

1 kommentar:

  1. Skickar massor med styrkekramar till dig, jag känner alltför väl igen mig i dig. Försök att vila så mycket du kan så blir det bra till slut :-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad