torsdag, december 01, 2011

Vårt nya badrum

Nu har badrummet varit klart i en vecka. Det känns helt underbart att kunna ta en dusch utan att vara rädd för att skvätta vatten bakom kabinen eller att slippa den spruckna vasken! Annars är det tungt just nu.. Jag har ju fallit tillbaks i min depression jag hade 2008 och är totalt orkeslös. Jag försöker vila då Leopold är på förskolan ett par timmar och vår underbara avlösare hjälper mig så gott hon kan. Men nu vill ni väl se hur badrummet blev? Varsågoda:)

Kommod och handfat från IKEA. Belysning från Härliga Hem.
Väggfast tvåldispenser från Smedbo.
Bänkskiva, ben och tvättunna IKEA. Hylla samma ställe. Handdukar H&M Home samt Ellos.
Toalett Ifö Cera. Förvaringskasse H%M Home.
Duschdörrar Bauhaus. Duschset och blandare Svedbergs.

Krama varandra i stormen!

3 kommentarer:

  1. åååå, vilket härligt badrum, vad fint det blev, vilket jobb ni har lagt ner på det..!!! det måste vara helt underbart att gå in där och ta sig en dusch. Nästan så att man kan ta med sig sitt kaffe in och bara sitta och njuta.

    Det var längesedan jag var här, det händer massor hos dig, dina barn växer ser jag..;-) Vilken härlig shopping du fick till på Ullared då, massa snygga gardiner. Jag skickade yngsta dottern dit och via mms så fick jag mina gardiner och ett par tunikor... Så kan man ju oxå göra..hihi.

    Förstår, nää föresten, förstår inte, men kan ana att det är tungt när man ramlar in i depressionens mörka rum...hoppas du orkar med att ta dig ur den igen. Finns inga rätta ord för mig att skriva...=/

    Hoppas er adventshelg blir härlig, kram Anne

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du tittade in hos mig Anne! Jag blev jätteglad. Nu ska jag titta in hos dig. Kram

    SvaraRadera
  3. The post is written in very a good manner and it entails much useful information for me. I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the post.

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad