onsdag, oktober 19, 2011

Gekå´s besök

I lördags åkte familjen till Ullared för en heldag i shoppingens tecken. Det var en fin dag så att vi tänkte att det nog inte skulle vara så mycket folk samt att det inte var lönehelg.. Men oj så fel vi hade! Kö in och ut ur varuhuset och knökfullt inne...Att komma fram med kundvagnen var en utmaning. Jag fick dock fyndat det jag åkte dit för. Bland annat hissgardiner och handdukar samt en onepiece dress till mig själv.

Här följer en bildkavalkad:
Handdukar i olika grå nyanser blev det
En lantlig ljuslykta
I kvällsskenet
Hissgardiner i linne
Onepiece i nalletyg :)

Jag handlade mycket mer, bla a vita hissgardiner med tryck till övre vardagsrummet samt sovrummet.Blomkrukor i aluminium mm.

En lyckad dag!

Nu ligger jag i halsont och 39 graders feber sen igår. Vår avlösare kom i eftermiddag och hjälpte mig med Leopold så att jag kunde vila lite. Då passar jag på att blogga för att det hinner jag så sällan.

Ha det så bra! Kram

1 kommentar:

  1. Vilka fynd du har gjort! Tycker särskilt mycket om hissgardinerna. Vad kostade dem? Din dress var supermysig!! Jag läste lite på bloggen att ni renoverar badrummet. Hur går det? Blir det fler bilder?
    Trevlig blogg. Återkommer. Mvh Laila

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad