måndag, februari 22, 2010

Det finaste jag har!




Jag har ännu inte funnit tid till att börja slipa på mina möbler utan har valt att lägga krutet på de finaste varelserna på denna jord - mina barn. Tittar in till er med jämna mellanrum för att hålla mig uppdaterad :)
Idag är jag hemma med Leopold som hostar så att han kräks..Är det inte det ena så är det det andra!
I helgen hade vi i alla fall kalas för Max och Louise som fyllt 15 resp 13 år. Då tog min syster dessa fina korten. Även jag lyckades fastna på linsen :)

Kram på er alla i snökaoset!

2 kommentarer:

  1. Du gör helt rätt...att lägga din tid på barnen!

    Så fina bilder på er alla!

    Hoppas allt är bra med Leopold, han har tur som har dig som mamma...för Alvas del är det både upp och ner, hon kämpar på med olika nya mediciner...vi har fått ännu en ny diagnos på henne som heter Landau-Kleffner syndrom...
    (svår språkstörning)
    Jobbigt...
    Det värsta av allt är att alla hennes läkare, som nu börjar bli en handfull...inte kan ge några raka svar...

    Sköt om dig!

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  2. Vilken bra bild på dig vännen! Riktigt bra :=)

    Kram Sabina

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad