fredag, oktober 16, 2009

Nu tändas ljusen i alla husen




Nu är det mysigt att tända upp alla ljusen i stugorna. Och det värmer ju så skönt med :)
Denna ljusstaken köpte jag för ett tag sen på rea i en numera nedlagd butik i Helsingborg. Jag kunde köpt hur mycket som helst...men plånboken var inte så stinn just då:(
Jag tycker att den är så vacker i lågornas sken.
Den svarta stora lyktan har jag haft i ett par år. Ursprungligen med glas inuti, men det tog jag bort, vackrare så här tycker jag!

Idag ska jag tända ljusen och tänka på hur tacksam jag är för mina tre barn,Louise,Max och lille Leopold. Ni är mitt allt! Utan er vore jag ingenting.

2 kommentarer:

  1. Vad fin ljusstake och lykta du visar.Vad fint du skriver utan dina barn är du ingenting.Det är du ju visst.Du är ju speciell finns ju bara en som du....Haen mysig lördag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej Helén
    Hoppas att allt gått bra.
    Fin ljuslykta och fin ljusstake.
    Vi ses på måndag.
    Ha det bra tills dess.
    Gunilla

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad