onsdag, juli 01, 2009

Tillbaka i Skåne igen


Igår kom vi hem efter en vecka i Sorsele hos svärföräldrarna och kusinerna. Det har varit en skön och varm vecka uppe i norr. Leopold har inte träffat farmor och farfar på ett helt år så det var roligt. Max bodde hos Pelles brors familj och stormtrivdes bland alla tjejkusinerna :)Louise har varit hemma och "passat" huset.

Nu är jag redo för mitt nya projekt, nämligen att måla vår trappa vit. Jag har retat mig på den länge nu. Den "stör" hela intrycket.. Så nu hoppas jag att det ska bli tid över några dagar till det. Det blir lite omständigt eftersom de stora barnen sover där uppe..men det ska nog ordna sig.

Stor kram från mig

1 kommentar:

  1. BORTA BRA MEN HEMMA BÄST .......Välkommen hem .Verkar som ni haft det skoj.Har du varit borta och fått arbetslust.Ja det kan behövas i bland.Kul för barnen träffa farfar och farmor.Ha en trevlig kväll kramiz ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad