fredag, juli 31, 2009

En present till mig själv!



Igår överraskade jag mig själv med en present. Jag stannade till vid en affär i Hbg på väg hem ifrån jobbet. De hade 25% på allt.

Det blev en stor skål i glas och fattigmanssilver. Jag funderar på att lägga locket bredvid och sätta en blomma i. Men så länge dekorerar jag den med ett spetsband.

I morgon ska vi på en stor loppis i Kvidinge. I fjol köpte jag en pianopall och en tv-möbel där för sammanlagt 30 kr. Hoppas hitta ett bord och stol till datorhörnan på övervåningen denna gång. Samt lite annat smått och gott :)

Jag ska dansa soldansen innan jag går och lägger mig ;)
Inget kul om det regnar!

Sov gott alla goa!

1 kommentar:

  1. Hej,

    åh vilken fin skål:) och så underbart att fara på loppis:)
    Hoppas du hittar nått RIKTIGT billigt
    Ha d gott
    Stor Kram sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad