fredag, juni 12, 2009

Paus


Som ni kanske märkt har jag varit mycket frånvarande från bloggen. Min inspiration och skaparlust går på sparlåga just nu. Vi har fått tråkiga besked om vår lille prins Leopold, som fyller hela min tillvaro just nu. När jag orkar kommer jag tillbaka. Fortsätter att besöka er då och då.
Önskar er en solig och skön sommar av hela mitt hjärta.Kram Helene

"Du är prins av lyckan, prins av kärleken. Hertigen av äventyren, nyfikenheten. Inte först, inte störst...men väldigt speciell. Jag är så glad att du finns-min älskade lilla prins..."

7 kommentarer:

  1. Vad tråkigt!!!!!! Ha en skön sommar så hoppas jag att du kikar in snart igen.Ha det gott kramiz ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Uch vad tråkigt att höra.
    Jag tänker på er.
    Stor Kram/Veronica

    SvaraRadera
  3. Åh, så tråkigt...hoppas det inte är allt för allvarligt...sänder många styrkekramar till er...

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen
    åh så tråkigt hoppas det inte är något mycket allvarligt. Vi har oxå haft så tråkigt, min son blev misshandlad på årets stora dag studenten, läs om du orkar på min blogg
    Ha d gott o massor med stoora kramar till till dig
    Sari

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt blir bra med lilla Prinsen och att du hittar skaparglädjen igen..saknar dina inlägg.. kram

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig och saknar dig.
    Hoppas att allt ordnar upp sig snart.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  7. Tänker på dig och saknar dig.
    Hoppas att allt ordnar upp sig snart.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad