lördag, februari 21, 2009

Ommöblering av hela nedervåningen..






Jag har fått ett nytt "ryck" och tog bort alla saker och dammade ordentligt. Det mesta hamnade på köksbordet och det som inte fick plats där på golvet.. Hur mycket saker har man egentligen?! Sen skulle jag då placera ut det igen..:P

Jag har ändrat en hel del och vissa delar är jag mer nöjd med än andra. På slutet (jag började kl 9 och slutade kl 16 non-stop..)var jag så trött så jag bara ställde dit grejer. Jag får gå och flytta sen då andan kommer på igen :)Ni får några smakprov från vardagsrummet och änglarna i köksfönstret.

Jag saknar verkligen fina växter hemma. Är urusel på blommor, har de det minsta färg dör de.. Jag är däremot bra på gröna växter, så jag tänker köpa några plättar i luften. De är så vackra. Har ni tips på lättskötta blommor??

Snart är det dags för Melodifestivalen igen. Hoppas på bra låtar ikväll.




Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad