torsdag, februari 19, 2009

Men...ska det aldrig sluta snöa??




Med risk för att låta gnällig..sluta snöa nu!! Jag är så trött på vintern så jag kan kräka.. Jag vill sitta i trädgården och fika. Påta i rabatterna och plocka fram Leopolds nya sandlåda och fylla den med härlig sand. Sitta och baka kakor, bygga vägar till småbilarna. Känna solen i mitt bleka ansikte. Grilla korv och trivas ute. Nu vill inte ens Leopold gå ut i kylan.
Men en månad till sen borde våren vara här på riktigt :)
Oh, vad jag längtar!!

Jag och lillprinsen har varit vakna sen 5 idag med och läst Max Lampa ca 300 ggr...Titta....gäsp...Max....ZzzzzzZZZZZ
Men han tröttnar aldrig!:)



Pratade med svärmor igår. Hon är på väg hem och jag är så glad och lättad.

Kram den gnälliga skånskan..

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Håller med dig om snön. Vi har sportlov nu kommande vecka och det är ju väldigt lämpligt väder för det, men.. De har lovat kring -5-1 grader nu och det är ju mycket bättre än de minus 20 vi haft senaste veckan. Men ärligt talat så skulle nog våren få komma nu..

    Ha det bra!
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  2. Hej! Usch ja ingen mera snö här heller TACK!!!! Hoppas du har en bra fredag, kika in hos mig du har nåt att hämta! Kram Christa

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att hon får komma hem :-)
    Jag är också ruskigt trött på vinter, längtar verkligen till våren
    Kram/Veronica

    SvaraRadera
  4. Jag håller med,,,,är så less på detta snöande:(
    Dessutom har vi här i Luleå haft över -20 grader i 2veckor grrrrr. VILL HA VÅR
    Ha en fortsatt trevlig helg
    Många Kramar Sari

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad