torsdag, februari 26, 2009

Äntligen en vit soffa :)



Jag har fyndat ett sprillans nytt vitt överdrag till min Ektorp soffa. Var så gränslöst trött på den beige. Den är snygg men jag vill ju ha en vit som harmonierar med det andra. Så ljust det blev. Att den kostade hälften av vad den hade gjort på IKEA är ju ännu bättre! :)

Nu ska jag leta efter vackra virkade plädar. Jag virkar ju en i rosa/vitt. Men jag vill ha många för mysfaktorns skull.

Regnet öser ner idag igen. 5 grader plus och grått..

Kramar om er alla som hittat hit idag!

7 kommentarer:

  1. Härligt med en vit soffa! Att du vågar, här hemma skulle den inte vara vit mer än nån dag.. Fina bilder du lagt ut på er!! Hoppas att ni mår bra!
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har. Jag är in och tittar på din blogg lite nu och då och låter mig dagligen inspireras av ditt vackra hem. Jag har också köpt kristallkronan från Ellos och är liksom du supernöjd. /H Camilla från Luleå

    SvaraRadera
  3. Åh så snyggt!!!

    Själv har jag fått gett mig för mannen och dottern. Nu mer har vi SVARTA (fult) överdarag till våra ektorps. Fast det är oerhört praktiskt tidigare tvättade jag överdragen ett par gånger i månaden och det slipper jag ju nu!

    ang. Bullarna så behöver man inte använda en sprits du kan göra en liten grop innan de jäster sista gången och klicka i vaniljkrämen. Den hamnar lite uppepå men det är lika gott!!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  4. Hi hi fin soffa du har,,jag har en likadan FNISS!!
    Du har nått hos mig:)
    Kram Sari

    SvaraRadera
  5. Hejsan Helene! Skickade iväg tvålen till dig idag. Se den som en gåva och som tack för alla awards och gulliga kommentarer. Ha en underbar helg. Kram Terese!

    SvaraRadera
  6. Tack för era fina kommentarer på min blogg. Det är tack vare er inspiration och positivitet jag fortsätter blogga. Tack söta Terese för tvålen.:)

    kram Helene

    SvaraRadera
  7. Vad fint det blev. Synd bara att det blir smutsigt så fort. Vi köpte en vit klädsel till vår soffa för typ ett halvår sedan och jag har redan fått tvätta den en gång... nu är den smutsig igen. Men fint är det:-)

    Hoppas solen lser hos dig med
    Kram/veronica

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad