torsdag, januari 22, 2009

Solen skiner men inte på mig


Idag har det varit fint väder i Ängelholm. Det har dock inte jag haft någon nytta av idag heller..surar.. Jag känner att livslustarna så smått har börjat hitta tillbaka, men då blir ju Leopold jättesjuk givetvis.. Stackars, stackars min lilla prins! Han har så hög feber så han yrar och skakar i kroppen. Vill sitta nära, nära och det är inte likt honom som far som en skottspole fram och tillbaks annars. Nu sover han en stund så jag passar på att blogga lite. Hittar fortfarande inte den försvunna bilden så jag får väl ta en ny..? Visar en annan bild på mitt lilla stilleben på vardagsrumsbordet istället. Hoppas att ni andra har det riktigt bra!

Kramis ochlite host från Helene

7 kommentarer:

  1. Hej, gumman!

    Tack så mycket för de fina orden hos mig. Jag såg den inte förrän nu eftersom jag inte brukar kolla på äldre inlägg...tur att jag tittade. Så mysigt det är inne hos dig.
    Stackars lilla barn. Man blir verkligen orolig när det händer ens barb något, för de är ju ens allt, eller hur?

    Hoppas hoppas att han blir bra inom kort.
    Krama honom från mig.


    Kram Inka

    SvaraRadera
  2. Stackars liten... Skönt att du mår bättre i alla fall så att du kan fokusera på den lille sjuklingen.
    Hoppas ni alla blir helt friska snart.
    Kram/veronica

    SvaraRadera
  3. Så fint du har på ditt bord, och jag hoppas att du/ni blir friska snart.
    Kram/Ingela

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för påhälsningen i min blogg! Jag har inte sålt några kläder än eftersom jag är nybörjare, men jag syr gärna en dress till din kille, så får du prova den och se om du vill ha den!
    Maila mig på pallas.anna@gmail.com så kan vi komma överens!
    /Anna

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Hm, trodde jag hade skickat en kommentar till dig, men jag kan inte hitta den.. Tack för besöket på min blogg!
    Syr gärna en bodysuite till din grabb, maila mig på pallas.anna@gmail.com så kan vi komma överens :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Hej, det tog lite tid innan inläggen publicerades, så det kom 3 ggr *skäms*. Så jag tog bort ett iaf...
    /Anna

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad