måndag, december 01, 2008

Min fina nattsärk och madonna



Denna vackra nattsärk köpte jag på Tradera. Jag tog fler bilder men de andra blev inte bra. ¨Den hänger numera som prydnad på sovrumsdörren. Pelle tyckte det var lite märkligt att hänga "lucialinne" som prydnad..suck.. Ibland förstår han bara inte. Men det kanske jag inte kan begära heller?
Den lilla söta madonnan köpte jag för 19 ynka kronor på Valentin. Den passade bra in i mitt loppis skåp tillsammans med lite mysljus.
Nu ska jag titta på Simon och Thomas, mitt favoritprogram.
Önskar alla en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Tack för alla komplimanger, men det är inte mig utan maken du skall berömma. Helt på eget initiativ skapade han julgranskulorna och pysslandet avslutades med ett litet gräl då jag upptäckte att han klippt sönder 3 meter spets för att dekorera med. Ååååh dessa inredningsintresserade karlar ;o) ha en fortsatt underbar 1:a december. Kram!!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad