onsdag, november 26, 2008

Stundande kalas


Som jag skrev i tidigare inlägg, fyllde dottern 14 år i måndags. På fredag ska hon ha kompisfest och på lördag ska vi ha släktkalas. Så jag har bakat kanelbullar, mjuk pepparkaka och kolakakor. Imorgon ska jag göra pajer.. Jag som har sånt pysselsug..men det får vänta tills efter helgen. Jag gjorde i alla fall en ny hissgardin till mysrummet igår av ett gammalt lakan jag ropat in på Tradera. Det blev fint!
Jag undrar vem som har "ätit upp" min kameraladdare...Jag är mästare på att förlägga saker.
Jag fick mitt efterlängtade paket från Terese på Inre Stil idag. Jag vann ju hennes tävling för ett slag sen och ville komplettera med några fler saker ur hennes fina julkollektion. Tack Terese! Fint som vanligt!
Önskar er alla en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Var just in och tittade på Thereses vackra saker!

    Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
    Kika in och var med du också!

    Kram Maud

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad