onsdag, november 12, 2008

Nu är jag tillbaks igen..


Efter några hemska veckor utan bredband är jag nu tillbaks.Samlar just nu på mig allt vackert jag ser som kan passa i vårt nya vita hem till jul. Känner för första gången på väldigt många år att julen ska bli mysig. Har aldrig tidigare tyckt om julen, den har bara varit en källa till en massa dåliga minnen och ensamhet. ALLA har faktiskt inte föräldrar att åka till och fira jul och jag tänker mycket på min mamma som dog 1984 över julen. Men nu med vårt nya hus och min älskade sambo och världens goaste ungar kommer det att bli bra. Vill bara visa en bild på min fina familjebibel från 1925 som jag köpte i en antikaffär för 2o kr. Den är superfin och stor, tung och vacker. Appropå att handla så...
Köpte en öppen spis till sambo i julklapp i fjol som står fint i sin förpackning....han tog sig dock i kragen i helgen och gjöt en platta att fästa den på. Fortsättning följer....
Må väl!