måndag, oktober 13, 2008

Lite svammel...och en dålig bild


Det var ett tag sen jag skrev men jag har ju en depression och lusten har inte infunnit sig...
De utlovade bilderna kommer, har bara haft lite strul med min kamera.
Kollar runt på allas fina bloggar och förundras över hur fint alla har det..
Men jag har ju bara börjat "shabba".Får trösta mig med det..Jag har även försökt installera en räknare men det blir bara fel :( Så jag blir glad om ni lämnar ett litet avtryck så att jag vet att ni har varit här!

En sak som gjorde mig väldigt glad var att jag vann tävlingen hos Inre Stil.
En överraskning....undrar vad det kan vara för något fint?

Må väl alla oa människor!

kram Helene

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Åå,var det du som vann. Attans. Nä...grattis!! Vilken fin blopgg du har. Gillar skarpt vitrinskåpet med hönsnät.
    Tack för att du skrev en kommentar på min blogg. Jag är sjukskriven för att det bara blev för mycket med barn, jobb och allt. Gick helt enkelt in i väggen totalt. När jag blev på pass pigg så jag kom ur sängen så målade jag allt i huset vitt. Å vad vissa började tissla o tassla då. Vet precis hur det är. Mvh Sara/butterfly

    SvaraRadera
  2. Hejsan Helene! Skulle du kunna maila mig din adress på: terese.rhodin@comhem.se

    SvaraRadera

Kommentera gärna mina inlägg så blir jag glad